- Szczegóły
- Odsłon: 91
Młodzież z klasy 8a w ramach zajęć języka polskiego uczestniczyła w projekcie edukacyjnym „Śladami bohaterów literackich” utrwalającym znajomość lektur obowiązujących na egzaminie ósmoklasisty. W klasach 5a i 5s projekt czytelniczy stanowił podsumowanie cyklu lekcji poświęconych omawianiu lektury "Przygody Tomka Sawyera”. Uczniowie zostali podzieleni na grupy, których zadaniem było przygotowanie: lektury w pudełku, gry planszowej na motywach powieści, lapbooka, albumów przedstawiających główne zagadnienia lektur, plansz prezentacyjnych bohaterów. Liderzy i członkowie zespołów z zaangażowaniem prezentowali opracowane materiały. W ciekawy i oryginalny sposób przedstawiali wydarzenia z lektur, a także ich bohaterów. Udział w projekcie zachęcił uczniów do sięgania po literaturę piękną i książki popularnonaukowe. Jego celem było rozwijanie wyobraźni, przygotowanie do poszukiwania potrzebnych informacji i materiałów, uświadomienie roli książki i nawyku czytania w procesie edukacji i życiu ucznia. W klasie 7a przeprowadzono na lekcjach języka polskiego projekt edukacyjny „Zasady językowego savoir- vivre’-u”, którego celem było poszerzenie wiedzy na temat poprawności gramatycznej i stylistycznej polszczyzny oraz krzewienie zasad kultury słowa. Młodzież sporządzała ulotki, zakładki do książek, plakaty. Pod koniec projektu odbyły się klasowe rozgrywki z ortografii, fleksji i składni w formie odwróconej lekcji. Uczniowie mieli okazję wcielić się w rolę nauczycieli Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym uczniom za udział w projekcie.
- Szczegóły
- Odsłon: 306
Dzisiaj był czas, aby podkreślić wartość akceptacji, uwagi, tolerancji, przyjęcia, zrozumienia i miłości dla osób w spektrum autyzmu Dziękujemy za to, że nasza szkoła jest miejscem,gdzie każdy czuje się doceniony i akceptowany bez względu na różnice.Pokazaliśmy, że nasza siła tkwi w naszej różnorodności Dziękujemy, że w SP6 od wielu lat tworzymy społeczność wrażliwą na potrzeby osób ze spektrum autyzmu i wspólnie poszukujemy rozwiązań wspierających ich aktywność i niezależność
- Szczegóły
- Odsłon: 313
- Szczegóły
- Odsłon: 242
W dniach 18 – 22 marca 2024 r. Samorząd Uczniowski zrealizował akcję „ Szalony Wiosenny Tydzień”. W wyznaczonym dniu tygodnia odbywały się różne atrakcje, w których uczestniczyli uczniowie od najmłodszych do najstarszych, jak i pracownicy szkoły. Czwartek to „dzień kolorowych skarpetek nie do pary” - symbol solidarności z osobami chorymi na Zespół Downa
Piątek był „dniem bez plecaka”: książki, zeszyty i przybory szkolne znalazły oryginalne transportery w postaci walizek, kartonów, koszy a nawet kontenera na śmieci.
Każdego dnia wykonywane było wspólne zdjęcie uczestników zabawy. Był to wyjątkowy tydzień w naszej szkole, kolorowy i wesoły. Dziękujemy osobom, które się zaangażowały.
- Szczegóły
- Odsłon: 104
W dniach 18 – 22 marca oraz 25 – 27 marca na terenie naszej szkoły odbyła się zbiórka charytatywna na rzecz młodej, dziewiętnastoletniej dziewczyny, która uległa poważnemu wypadkowi podczas udziału w aktywnościach strażackich. Laura jest studentką Akademii Mazowieckiej w Płocku oraz czynnym strażakiem w OSP Dobrzyków. Oprócz tego 25 – 27 marca 2024r. na terenie placówki zorganizowano kiermasz stroików wielkanocnych. Bardzo dziękujemy każdemu, kto zaangażował się w zbiórkę. Pamiętajmy – dobro powraca!