banner

  • TWORZYMY HISTORIĘ
    TWORZYMY HISTORIĘ
  • KREUJEMY PRZYSZŁOŚĆ
    KREUJEMY PRZYSZŁOŚĆ
  • WSPIERAMY ROZWÓJ
    WSPIERAMY ROZWÓJ
  • DOBRZE SIĘ BAWIMY
    DOBRZE SIĘ BAWIMY
GWARANTUJEMY

  • Odlotowe lekcje
  • Skuteczną naukę
  • Bezpieczne otoczenie
  • Sympatyczną atmosferę
OFERUJEMY

  • Świetnie wyposażone sale dydaktyczne
  • Atrakcyjne zajęcia dodatkowe
  • Pyszne domowe obiady
  • Wyjazdy integracyjne
ZAPEWNIAMY

  • Pomoc każdemu potrzebującemu
  • Wsparcie psychologa
  • Wsparcie pedagoga
  • Opiekę świetlicową
CERTYFIKATY

szkola wspierajaca uzdolnienia          szkola z klasa          certyfikat pat 2

 

1. Organizator:

Osobami odpowiedzialnymi za przygotowanie i przebieg konkursu są nauczyciele: pani Agnieszka Nicał , pani Ewa Bednarska, pani Renata Wypych oraz pani Justyna Różycka .                                             

2. Cel konkursu:

- wspieranie integralnego rozwoju uczniów w zakresie twórczości artystycznej poprzez umożliwienie prezentacji ich umiejętności wokalnych,

- popularyzowanie pieśni religijnej;

- rozbudzenie zainteresowań muzycznych dzieci i młodzieży;

- pobudzenie wrażliwości artystycznej i kulturalnej;

- umożliwienie dzieciom i młodzieży zaprezentowania swego talentu, stworzenie możliwości zdrowej rywalizacji i prezentacji dokonań artystycznych; 

- dostarczenie dzieciom i młodzieży doznań estetycznych i emocjonalnych wypływających z kontaktu z muzyką;

 - zachęcanie młodych wykonawców do poszukiwań artystycznych.

3. Kryteria oceny wykonywanych utworów:

- dobór repertuaru, zgodność tematyki utworów z charakterem konkursu,

- muzykalność i warunki głosowe wykonawców,

- oryginalność interpretacji,

- staranność i dokładność wykonania (znajomość tekstu i melodii, postawa),

- ogólny wyraz artystyczny.

4. Zasady konkursu:

- Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-VIII.

- W konkursie będą mogli wystąpić zarówno soliści jak i zespoły wokalne i wokalno-instrumentalne.

- Uczestnicy konkursu przygotowują do wykonania jedną piosenkę o tematyce religijnej z własnym podkładem muzycznym przygotowanym przez uczestnika na CD lub USB, który należy dostarczyć do osób odpowiedzialnych za konkurs.

 - Zgłoszenia do konkursu dokonuje sam zainteresowany do dnia 6 marca 2020 roku.

 - Konkurs odbędzie się 13 marca 2020 r. w sali gimnastycznej.

STREFA LINKÓW

 

ADRES SZKOŁY:

Szkoła Podstawowa nr 6 im. Druha Wacława Milke
ul. 1 Maja 11
09-402 Płock
telefon: +48 24 262 40 15
e-mail: sekretariat@sp6plock.pl

 

 

GODZINY PRZYJĘĆ:

Sekretariat jest czynny codziennie:
7:30-15:30
Dyrektor Szkoły przyjmuje:
poniedziałek, wtorek
13:30 - 14:30

 

 

SZKOŁA W SIECI:

fb Facebook
yt Yotube
mdz Dziennik elektroniczny