Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym do klas pierwszych
w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Płock na rok szkolny 2024/2025.
Szanowni Państwo Rodzice i Uczniowie,
Prezydent Miasta Płocka Zarządzeniem nr 4886/2024 Prezydenta Miasta Płocka z 5 stycznia 2024 roku
określił termin przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego,
w tym termin składania dokumentów, na rok szkolny 2024/2025
do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Płock.
Dla Rodziców, którzy chcą zapisać dziecko do szkoły obwodowej,
system informatyczny NABO zostanie uruchomiony
w dniach 1 lutego od godz. 9.00 – 8 marca 2024 r. do godz. 15.00.
Rekrutacja do samorządowych szkół podstawowych dla dzieci zamieszkałych poza obwodem
danej szkoły prowadzona będziez wykorzystaniem systemu informatycznego NABO,
który zostanie uruchomiony w dniach 15 marca od godz. 9.00 - 29 marca 2024 r. do godz. 15.00.
Osoby, które nie mają dostępu do Internetu lub będą mieć kłopoty
w użytkowaniu systemu, mogą skorzystać z pomocy w szkole podstawowej.
Link do witryny www.sp-plock.nabory.pl zostanie uruchomiona 1 lutego 2022r.
Znajdziecie go Państwo na naszej stronie internetowej, w strefie DLA RODZICA, w zakładce REKRUTACJA.
Poniżej znajdziecie Państwo szczegółowe informacje oraz harmonogram postępowania rekrutacyjnego: